سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیحات یدرباره تبادل لینک های اصلی در گوگل 2015

 

توضیحات یدرباره تبادل لینک های اصلی در گوگل 2015 به همین دلیل این لینک به خاطر وجود در تمامی صفحات سایت لینک بی اهمیت از طرف گوگل شناسایی می‌شوند و هر چقدر هم که عنوان خوبی برای آن‌ها انتخاب کرده باشید تبادل های لینک در مرحله قبل باز هم نمی‌توانند در افزایش رتبه صفحه فعلی و صفحات مقصد نقش موثری داشته باشند.

 

توضیحات یدرباره تبادل لینک های اصلی در گوگل 2015

اما برای انتخاب بهترین راه کار در این زمینه بهتر است نگاهی به بزرگ‌ترین سایت فروشگاهی دنیا مانند eBay، Amazon و … بیندازیم. همان‌طور که می‌دانید دسته بندی موجود تبادل های لینک در این سایت‌ها آنقدر وسیع هستند که به هیچ عنوان امکان نمایش آن‌ها در تمامی صفحات وجود ندارد و همین امر نیز باعث شده است توسعه دهندگان این سایت‌ها بهترین راه کار ممکن را برای افزایش تبادل های لینک فروش محصولات انتخاب کنند.

در تمامی صفحات سایت خود در قسمت سرآیند (Header) و پایین صفحه (Footer) می‌توانید برای اجرای سیستم هدایت کاربران در سایت از لینک صفحه اصلی، دسته بندی به همراه بخش اصلی، تماس، قوانین و … استفاده کنید اما کاربر با رفتن به هر یک از بخش سایت شما بهتر است به غیر از محتوای موجود در آن بخش، لینک هدایت کننده به بخش مرتبط با آن بخش را مشاهده کند که استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در امر بهینه سازی ساختار داخلی سایت شما کمک بزرگی تبادل لینک را می‌کنند. همچنین با رفتن به صفحه اختصاصی هر یک از محصولات باید لینک محصولات مرتبط نیز تبادل لینک وجود داشته باشد که وجود محتوا و کلمات کلیدی مرتبط در عنوان این لینک‌ها و محتوای صفحه مقصد باز تبادل لینک هم به دوری از اسپم شناخته شدن این لینک و افزایش Page Authority محصولات مرتبط کمک می‌کند.